خانه - معرفی برند های بزرگ دنیا - راز موفقیت برند کوکاکولا با تمرکز بر برندسازی

راز موفقیت برند کوکاکولا با تمرکز بر برندسازی

برند کوکاکولا در کنار اپل، گوچی، پپسی، نایکی، ورساچی و سونی یکی از اسرارآمیزترین و پیچیده ترین شیوه‌های دانش برندسازی را داراست که باعث شده است کوکاکولا به عنوان یکی از قدرتمندترین و پرنفوذ ترین برندهای دنیا مطرح شود.

 برند کوکاکولا با تمرکز بر برندسازی

مهمترین راز موفقیت برند کوکاکولا

باید توجه کنیم که کوکاکولا در عصری متولد شد که نوشیدنی ها دارای تنوع خاصی نبوده و تنها بر پایه الکل تولید می شدند و در دنیای غرب شراب مهم‌ترین نوشیدنی‌های رایج مردم بوده است.
اما در سال ۱۸۸۶ آقای پمبرتون با استفاده از گیاه کوکا نوشیدنی را توسعه داد که توانست نظر مثبت کلیسا را به خود جلب کند و توانست کوکا را به عنوان جایگزین مناسب الکل مطرح نماید.

اهمیت برندسازی برای بنیانگذار کوکاکولا‌

آقای پمبرتون به عنوان بنیانگذار کوکاکولا با هوش ممتازی که داشت به اهمیت تبلیغات و بازاریابی پی برده بود به طوری که مبلغی معادلهزینه هایی که برای تولید نوشیدنی جدید نمود را صرف سرمایه گذاری بر تبلیغات کرد.

برند کاکولا ،پمبرتون

مهمترین راز موفقیت کوکاکولا

مهمترین رمز و راز موفقیت برند کوکاکولا ایمان به خود است شاید یکی از بزرگترین برندهای دنیا که نشانه های ایمان را در خود نهفته دارد همین کوکاکولا باشد.
استفاده از شعار های تبلیغاتی که بر منحصر به فرد بودن کوکا تأکید می کند نمایانگر این خودباوری و ایمان به برند می باشد.

تاریخچه و معرفی برند بزرگ کوکاکولا

برای آشنایی بیشتر با روند تکامل کوکاکولا و رمز موفقیت این برند ویدیوی استاد باقری را ملاحظه کنید.

حتما ببینید

موفقیت برند آدیداس،برند آدیداس،برندهای بزرگ

تاریخچه موفقیت برند آدیداس| adidas brand

تاریخچه موفقیت برند آدیداس به عنوان یکی از بزرگترین کسب و کارهای جهان که با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.