تاریخچه موفقیت برند آدیداس به عنوان یکی از بزرگترین کسب و کارهای جهان که با برندسازی موفقیتآمیز خود توانست به یکی از مارک های بزرگ پوشاک ورزشی دنیا تبدیل شود دارای اهمیت است.
تاریخچه برند آدیداس
آدیداس توسط آدولف داسلر راه اندازی شد که به صورت رسمی از سال ۱۹۲۰ کفش های میخ دار فوتبالی و کفشهای آجدار دو میدانی را وارد بازار کالاهای ورزشی جهان کرد.
آدولف داسلر که یکی از ورزشکاران آلمانی بوده است کارایی را یکی از مهمترین شاخصه های موفقیت خود می داند که هیچ گاه از آن دست نکشید.
موفقیت برند آدیداس
برند آدیداس که فلسفه وجودی آن کارایی کالاهای ورزشی است. با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه توانست کفش هایی را تولید کند که قهرمانان بسیاری در عرصه های جهانی و المپیک از آن استفاده کنند.
آدیداس در انتخاب مواد اولیه پوشاک ورزشی خود سعی میکند تا تناسب این مواد را با کارکرد آن پوشاک تطبیق دهد.
مهم ترین راز تاریخچه موفقیت آدیداس
قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم آموزش های استاد میثم باقری در این رابطه را که به صورت ویدئویی آماده شده است ملاحظه نمایید.
اما مهمترین راز آدیداس توجه به مهمترین شعار این برند یعنی کارایی است.
آدیداس توانست با ارتقای استانداردهای کارایی در محصولات خود این محصول را به عنوان یکی از بزرگترین برندهای دنیا در حوزه پوشاک توسعه دهد.