خانه - آموزش جامع تجارت - کسب و کار جدید – اصول هدف گذاری در روش تجارت چالاک

کسب و کار جدید – اصول هدف گذاری در روش تجارت چالاک

روش تجارت چالاک جهت رونق کسب و کار جدید و نوین در بستر اینترنت اصولی را جهت هدف گذاری آموزش می دهد و توصیه می کند که این اصول در همه کسب و کارها به ویژه تجارت های جدید در نظر گرفته شود.

اصول هدف گذاری در روش تجارت چالاک

اصل اول هدف گذاری در تجارت 

اصل اول مبتنی بر تدوین هدف گذاری کوتاه مدت استوار است که تاکید می کند اهداف بلند مدت را به صورت اهداف خرد و کوچک تر تقسیم کنیم.
اهداف کوتاه مدت در تجارت چالاک بین ۳ ماه تا ۱۲ ماه طراحی می‌شوند.
در این محدوده زمانی ۳ تا ۱۲ ماه بایستی حداقل ۲ درصد از حجم بازار تخصصی خود در رابطه با محصول تجاری مان را مد نظر قرار دهیم.
باید اشاره کنیم که در انتهای هدف گذاری کوتاه مدت به لااقل حقوق یک کارمند میانی دولت دست پیدا کنیم و به لحاظ مالی نیازی به شغل تمام وقت نداشته باشیم.
در انتهای هدف گذاری کوتاه مدت بایستی تخصص و اطلاعات درباره بازار هدف و محصول انتخابی خود را به صورت کاملا حرفه ای به دست آورده باشیم.

در انتهای بازه ۱۲ ماه بایستی توانایی تهیه دفتر کار برای توسعه بیزینس بر کسب و کار خود را به دست آورده باشیم.

اصل دوم هدفگذاری در تجارت

این هدف گذاری که بین ۲ تا ۳ سال باید محقق شود مبتنی بر توسعه بازار ما به حداقل ۵ درصد حجم مبادلات تجاری در رابطه با محصول تخصصی ما استوار می باشد.
در این دو تا سه سال بایستی در صنعت و محصول خود به عنوان یک چهره موجه و متخصص شناخته شویم و درآمد بسیار بالایی را به صورت ماهانه کسب کنیم.
در انتهای برنامه های میان مدت خود باید توانایی برگزاری نمایشگاه‌های گران‌ قیمت ملی را دارا بوده و از سوی دیگر به سمت ایجاد ساختار نمایندگی سوق داده شویم.
در این مرحله شما بایستی به عنوان یکی از متخصص ترین اشخاص در حوزه فعالیت خود شناخته شوید هم می‌توانید مشاوره بازار دهید و همین طور از بازارهای بین المللی هم سر رشته داشته باشید.

اصل سوم هدف گذاری در تجارت

در هدف گذاری بر پایه اصل سوم که به عنوان بنیان و اساس همه هدف گذاری های شما تلقی می شود به عنوان هدف گذاری بلندمدت نام می بریم.
طول زمان هدف گذاری بلند مدت ما بین ۱۰ تا ۱۵ سال است که به عنوان شالوده کلیه فعالیت های کوتاه مدت و میان مدت ما نیز شناخته می شود.
در این نوع هدف گذاری که زیرساخت های آن بر اساس درآمد حاصله از اهداف میان مدت مسجل شده است می توانیم به اهداف بلند پروازانه نیز بیاندیشیم.
در انتهای هدف گذاری بلند مدت در تجارت چالاک باید به حداقل ۱۵ درصد از سهم بازار دست یافته باشیم.
در انتهای اهداف بلند مدت باید به عنوان بزرگترین رهبر موثر بر کیفیت و قیمت محصول خود در بازار شناخته شده باشیم.
مشتریان ما باید جز بزرگترین مشتریان ملی و صادراتی باشند.

جدیت در هدف گذاری تجارت چالاک

هدف گذاری به عنوان اساسی ترین بستر فعالیت شما شناخته می شود.
بنابراین قبل از بنابراین قبل از هر کاری به تدوین اهداف کوچک و بزرگ خود اهتمام داشته باشید و به هیچ وجه اهداف و برنامه‌های خود را انتخاب نکنید.
در صورتی که شما خوب هدف گذاری کنید و بتوانید به صورت متمرکز برنامه های اجرایی جهت میل به اهداف را پیگیری کنید مطمئناً با یک ضریب خطای منطقی می توانید به کلیه اهداف خود در زمان بندی های مشخص دست پیدا کنید.

تعریف کسب و کار جدید چیست؟

با پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه روز افزون اینترنت و وابستگی مردم و توده ها به شبکه‌های اجتماعی و آنلاین بستری فراهم شده تا کسب و کار جدید بر استفاده از اینترنت تاکید کند تا باعث ایجاد بیزینس ها و تجارت های جدید تحت عنوان دیجیتال مارکتینگ و تجارت آنلاین شود.

به صورت خلاصه می توان عنوان کرد که تجارت های مبتنی بر اینترنت به عنوان کسب و کار جدید شناخته می شوند.

حتما ببینید

درآمد حلال

آموزش بازاریابی – گام های ثروتمند شدن و کسب درآمد حلال چگونه امکان پذیر است؟

امروز افراد بسیاری برای فرار از بحران های مالی هستند و به دنبال کسب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.