خانه - دوره جامع آموزش برندسازی - بزرگترین شرکت برندسازی شهری ایران

بزرگترین شرکت برندسازی شهری ایران

معتبرترین و بزرگترین شرکت برندسازی و آژانس برندینگ ایران با تخصص‌های برندسازی شخصی، کالا، خدمات، شهری مکانی و… را چگونه شناسایی کنیم؟
آژانس برندینگ راز طلایی با مدیریت استاد برندسازی دکتر میثم باقری بزرگترین شرکت برندسازی شهری در ایران است.

بزرگترین شرکت برندسازی،برندسازی شهری،

تعریف برندسازی شهری چیست؟

همه ما تجربه مسافرت به شهرهای مختلف کشور عزیزمان ایران را داشته‌ایم.
در ورودی اکثر شهرهای کشور میدان هایی را می‌بینیم که با المانهای شهری مرتبط با آن منطقه تزیین شده است.
استفاده از این نوع المانها و عناصر یکی از ابتدایی ترین عناصر برندسازی شهری به حساب می‌آیند.
در تعریف برندسازی شهری باید بگوییم که شیوه ای از برندسازی است که با هدف قرار دادن یکی از مفاخر یا تمایزات آن به شهر فعالسازی برند می پردازند.
در فایل تصویری زیر به صورت خلاصه با برندسازی شهری در ابعاد مختلف آشنا شوید که توسط استاد میثم باقری ارائه شده است.

بزرگترین شرکت برندسازی شهری

باید توجه داشته باشیم که این مطلب یک محتوای تبلیغاتی نیست که در آن از یک شرکت یا سازمان نام ببریم بلکه می خواهیم پارامترهای انتخاب یک شرکت برندسازی یا آژانس برندینگی را ارائه کنید.
می توان ادعا کرد که در کشور ایران  نمی توانیم یک شرکت برندسازی منسجم را پیدا کنیم.
دانش برندسازی به صورت کنونی دارای قدمت چندانی نیست و از طرف دیگر دانشگاه ها و آموزشگاه های کشور تبحر و تخصص لازم را جهت ارائه آموزش های مرتبط ندارند.
بنابراین باید در موضوعات مختلف برندسازی به دنبال گروه های متخصص در هر حوزه بگردیم.

بزرگترین شرکت برندسازی ،شرکت برندسازی

معیارهای انتخاب آژانس برندینگ

اگر قصد داریم، شرکت برندسازی یا آژانس برندینگی در ایران انتخاب کنیم باید چند شاخصه مهم را مدنظر قرار دهیم:

  1.  رزومه موسسین شرکت برندسازی
    موسسین این نوع شرکت ها باید حداقل یک برند شخصی برای خود ایجاد کرده باشد و یا در یک تخصص یا صنعت، برندی را عرضه کرده باشند مانند استاد میثم باقری که با برند شیلاتی هویار در بازار ماهی و میگوی ایران در حال فعالیت است.
  2.  اعضای گروه برندسازی باید دارای مطالعات دقیق یا حتا نگارش مقالات و کتاب باشند
    به عنوان مثال دکتر میثم باقری علاوه بر نگارش کتاب جامع برندسازی ، دارای مقالات بسیار زیادی است که در مجلات مختلف و معتبر منتشر شده اند.
  3.  تیم مطالعاتی قوی
    از آنجایی که برندسازی دارای ابعاد مختلفی می باشد و از تخصص های مختلفی بهره می‌برد باید در گروه برندسازی از کارشناسان و متخصصان هر حوزه استفاده شود.
    مثلاً در مجموعه تحت مدیریت استاد میثم باقری متخصصان حوزه‌های مختلف سئو، گرافیک، روانشناسی، رفتار شناسی و آمار در حال فعالیت هستند که نشانگر یک تیم فوق‌العاده و کهکشانی می باشد.

حتما ببینید

تفاوت برندسازی و برندینگ تجاری در کسب و کار مدل بی تو جی(B to G)

اختلاف و تفاوت برندسازی و برندینگ تجاری در مدل‌های کسب و کاری متفاوت از جمله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.